ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله صرفه جویی در انرژی مصرفی الکتروموتورهای قطارهای مترو از طریق اصلاح سبک رفتار راهبردی رانندگان قطار با تأکید بر روش راهبردی نگهداشت سرت و مد خلاص (مطالعه موردی: خط یکمتروی تهران) در word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله صرفه جویی در انرژی مصرفی الکتروموتورهای قطارهای مترو از طریق اصلاح سبک رفتار راهبردی رانندگان قطار با تأکید بر روش راهبردی نگهداشت سرت و مد خلاص (مطالعه موردی: خط یکمتروی تهران) در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله صرفه جویی در انرژی مصرفی الکتروموتورهای قطارهای مترو از طریق اصلاح سبک رفتار راهبردی رانندگان قطار با تأکید بر روش راهبردی نگهداشت سرت و مد خلاص (مطالعه موردی: خط یکمتروی تهران) در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله صرفه جویی در انرژی مصرفی الکتروموتورهای قطارهای مترو از طریق اصلاح سبک رفتار راهبردی رانندگان قطار با تأکید بر روش راهبردی نگهداشت سرت و مد خلاص (مطالعه موردی: خط یکمتروی تهران) در word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
تعداد صفحات: 19
چکیده:
با توسعه شهرنشینی در جهان، بکارگیری یک روش مناسب حمل و نقل شهری، بدو ن ایجاد آلودگی می‌تواند بسیاری مشکلات بزرگ شهرنشینان را به ویژه در کشورهای در حال توسعه رفع نماید. وسایل حمل و نقل عمومی به علت دارا بودن بالاترین ظرفیت حمل مسافر در واحد کیلومتر بسیار مقرون به صرفه‌ترند. در سیستم‌های حمل و نقل ریلی و به تبع آن مترو تاکنون روش‌های مختلفی برای بهره‌وری و صرفه‌جویی در انرژی ارائه شد است. روش‌هایی نظیر کاهش دادن مقاومت رانشی و اتلافات انرژی ناشی از آن، بازیابی انرژی در سیستم ترمز الکترونیکی قطار، استفاده از آلومینیوم بجای فولاد در بدنه قطار، کاهش اتلافات انرژی در تجهیزات الکتریکی ، کاهش مقاومت حرکتی از طریق بهینه‌سازی شرایط آئرودینامیک قطار و غیره این تحقیق بر آنست به بیان روشی ساده برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی قطارهای مترو با استفاده از یاسوکاوا و از طریق اصلاح سبک راهبردی بپردازد. الگوی بهینه راهبری قطار به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی از طریق؛ استفاده از حداکثر شتاب در رسید به ماکزیمم سرعت با استفاده از نیروی رانش، نگاهداشت سرعت در ماکزیممم مقدار خود در طول مسیر تا آغاز محدودیت حرکتی با استفاده از مد خلاص، اعمال نیروی ترمز در آخرین گام میسر به منظور توقف در ایستگاه امکان‌پذیر می‌شود و نتیجه آن‌که با استفاده از این روش مقدار قابل توجیهی انرژی ذخیره شده (5 تا 10) و از طریق آن مقدار قابل ملاحظه‌ای نیز در هزینه‌های مترو صرفه‌جویی می‌شود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۹/۰۶
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | دانلود رایگان فایل |