ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تغییر تدریجی رفتار دانش آموزان گروه آزمایش در مقایسه با گروه شاهد در اثر آموزش مرحله به مرحله آمادگی در برابر زلزله (تجربه و شناخت زلزله افزایش آگاهی درک خطر زلزله اقدام به آمادگی نشر تجربیات ) در word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تغییر تدریجی رفتار دانش آموزان گروه آزمایش در مقایسه با گروه شاهد در اثر آموزش مرحله به مرحله آمادگی در برابر زلزله (تجربه و شناخت زلزله افزایش آگاهی درک خطر زلزله اقدام به آمادگی نشر تجربیات ) در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تغییر تدریجی رفتار دانش آموزان گروه آزمایش در مقایسه با گروه شاهد در اثر آموزش مرحله به مرحله آمادگی در برابر زلزله (تجربه و شناخت زلزله افزایش آگاهی درک خطر زلزله اقدام به آمادگی نشر تجربیات ) در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تغییر تدریجی رفتار دانش آموزان گروه آزمایش در مقایسه با گروه شاهد در اثر آموزش مرحله به مرحله آمادگی در برابر زلزله (تجربه و شناخت زلزله افزایش آگاهی درک خطر زلزله اقدام به آمادگی نشر تجربیات ) در word :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: اولین همایش ملی مدیریت بحران زلزله در شهرهای دارای بافت تاریخی

تعداد صفحات: 9

چکیده:

با توجه به اینکه هر چند سال در کشور ایران زلزله های مخرب و ویرانگری رخ می دهد و جان هزاران هموطن ما را می گیرد ، و ضربه مهلک اقتصادی نیز به زیر بنای کشور وارد می شود . اما اگر خدای ناکرده زمان وقوع زلزله های ویرانگری همچون زمین لزره بم و زرند همزمان با حضور دانش آموزان در مدارس باشد ، این عدم آمادگی دانش آموزان جهت رویارویی با زلزله بی شک متحمل آمار بالای تلفات و صدمات خواهیم شد .
در این راستا ، به منظور تاثیر تجربه فرد و آموزش درک خطر زلزله جهت آمادگی و اقدام عملی و نهایتاً نشر و انتقال تجربیات آنها به جامعه ، یک تحقیق و مطالعه تجربی با شرکت دانش آموزان دختر سال سوم تجربی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان که به طور تصادفی انتخاب شده اند صورت گرفته است .
نتایج نشان می دهد که تجربه زلزله عامل چندانموثر بر افزایش آگاهی در برابر زلزله نیست . و با توجه به علاقه مندی بالای دانش آموزان از مباحث زلزله ، آموزش نیز هنگامی موثر است که در حیطه سطح مدارس باشد ، تا بتواند اطلاعات سودمندی را که پایه علمی دارند به دانش آموز منتقل کند . بررسی ها حاکی از آن است که در سیر تدریجی شناخت و اگاهی از زلزله و درک خطر ، ژرف بینی و تصمیم و اقدام عملی جهت آمادگی علاوه بر مدرسه عواملی مثل خانواده ، جامعه و خود آموزشی می توانند نقش بسزایی داشته باشند . اما مدرسه می تواند شیوه های علمی و عملی تری از آموزش بلایا را از طریق ابزارهای گفتاری ، دیداری و شنیداری به فراگیر منتقل کرده و به او کمک کند تا یک فرهنگ آمادگی در برابر زلزله را نهادینه نماید و این فرهنگ را به سمت و سوی خانواده و جامعه و انجام اقدامات شایسته هدایت کند .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۸/۱۶
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | دانلود رایگان فایل |