
بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس در word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس در word :
سال انتشار : 1394
نام کنفرانس یا همایش : دومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری و مطالعات اجتماعی
تعداد صفحات : 18
چکیده مقاله:
هدف از این پژوهش بررسی جایگاه بازاریابی سبز در رفتار خرید مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با استفاده از تاپسیس بود. پژوهشحاضر از نظر هدف کاربردی، ازنظر روش توصیفی بوده و به صورت میدانی انجام شده است. در این تحقیق از روش نمونهگیری دردسترس برای انتخاب نمونه استفاده شده است. در پژوهش حاضر، با توجه به جدول تعیین حجم نمونه مورگان 384نفر از جامعه آماریخریداران کالاهای ورزشی شهر تبریز، به صورت در دسترس انتخاب شدند که نهایتا 325نفر به پرسشنامه ها به طور کامل پاسخ دادند.ابزار پژوهش، پرسشنامه استاندارد اقتباسی رمضانیان و همکاران (1389 )میباشد که محقق روایی محتوایی و صوری آن را به تایید پنجنفر از استادان رشته مدیریت رسانیده و جهت تایید پایایی آن را در یک مطالعه مقدماتی بر روی 20نفر از مصرف کنندگان کالاهای ورزشی و به روش ضریب آلفای کرونباخ 0.835محاسبه کرده است. این پرسشنامه دارای 30گویه میباشد برای تجزیه و تحلیل داده ها ازنرمافزار تاپسیس استفاده شد. نتایج نشان داد که از نظر مشتریان اولویت مولفه های بازاریابی سبز به ترتیب ویژگیهای محصول سبز،قیمت سبز، گواهینامه سبز، دانش و اگاهی زیست محیطی و ارتقا سبز میباشد همچنین زیرمولفه های هر یک از مولفه ها توسط نرمافزارتاپسیس رتبه بندی شدند
دانلود این فایل

- ۹۶/۰۱/۰۸