ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

۱۲۴ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی و مطالعه عوامل موثر برعدم انطباقمحصول EDC خالص با مشخصات Spec وتاثیر آن بر مشخصات و فرآیند تولید VCM در word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و مطالعه عوامل موثر برعدم انطباقمحصول EDC خالص با مشخصات Spec وتاثیر آن بر مشخصات و فرآیند تولید VCM در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و مطالعه عوامل موثر برعدم انطباقمحصول EDC خالص با مشخصات Spec وتاثیر آن بر مشخصات و فرآیند تولید VCM در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و مطالعه عوامل موثر برعدم انطباقمحصول EDC خالص با مشخصات Spec وتاثیر آن بر مشخصات و فرآیند تولید VCM در word :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: اولین کنفرانس پتروشیمی ایران

تعداد صفحات: 8

چکیده:

از اواسط سال 1940 اتیلن دی کلراید ) ) EDC عمدتا " بعنو ان یک ماده خام جهت تهیه ترکیبات دیگری بخصوص وینیل کلراید ) ) VC متیل کلروفرم – تری کلرواتیلن – پرکلر واتیلن – اتیلن آمینها و ; استفاده شده است . EDC یکی از مواد شیمیایی مهم است که یکی از مصارف عمده آن استفاده در تولید VCM است برای تولید EDC دو روش عمده وجود د ارد : یکی روش
مستقیم است که در آن از ترکیب گاز کلر ) ) CL واتیلن ) ) C2H4 در مجاورت کاتالیست برای تولید EDC استفاده می شود و دیگری روش غیر مستقیم است که در آن ازترکیب اسید کلرید ریک ) ) HCL ،اتیلن و اکسیژن ( هوا ) در مجاورت کاتالیستEDCروش تولید می شود OxyChlorination بنابراین EDCبا استفاده از یکی از روشهای کلریناسیون مستقیم اتیلن ) ) Direct Chlorination ، کلریناسیون غیر مستقیم اتیلن ) ) Oxy Chlorination و یا ترکیبی از هر دو روش مستقیم و غیر مستقیم ) ) Balanced Process تولید می شود . اتیلن دی کلراید ) ) EDC بصورت طبیعی در محیط یافت نمی شود . یکی از اهداف اصلی این پروژه بررسی عدم انطباق مشخصات محصول EDC خالص با مشخصات Spec می باشد . همچنین برای بررسی رابطه بین نتایج محصول EDC خالص ) ) T-501 و محصول ) V-508 ) VCM واینکه رابطه ای بین آنها وجود دارد یا خیر , نیاز داریم که علاوه بر ت رسیم نتایج محصول EDC خالص نتایج محصول VCM را نیز در بازه های زمانی مشابه ترسیم و بررسی نماییم تا به رابطه بین آنها و تاثیر و یا عدم تاثیر نتایج محصول EDC خالص بر نتایج محصول VCM که محصول نهایی T- ( خالص EDC می باشد پی ببریم بنابراین برنامه های جداگانه ای برای تر سیم نمودارهای مربوط به نتایج محصول VC واحد ( 501 و محصول ) V-508 ) VCM نوشته و ارایه شده است . و توسط این برنامه کامپیوتری نمودارهای مختلف مربوط به میزان ناخالصی ها در جریانهای EDC خالص و VCM ترسیم و هرکدام از آنها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و نتایج آن ارایه شده است .


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شرح حال سید حسن مدرس در word دارای 36 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شرح حال سید حسن مدرس در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شرح حال سید حسن مدرس در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شرح حال سید حسن مدرس در word :

شرح حال سید حسن مدرس
مقدمه:
افتخار هر ملت و کشور به چهره های علمی و شخصیتهای برجسته آن است درخشیدن اختران فروزان در آسمان تاریخ و فرهنگ هر جامعه نشان استعداد ها توانمند ها و بالندگی هایی است که در جوهره و نهاد آن جامعه و مردمش نهفته است این گنجه هایی پنهان و ذخیره های نهفته در سیای مفاخر علمی و مولفان و مصلحان جلوه می کد با این حساب بازنگری به اینگونه شخصیت ها توجه به گنجینه های گران قیمت و پشتوانه های فرهنگی یک امت است و چه چیزی جز این نگاه و شناخت می تواند فرزندان این آب وخاک وارثان یک مکتب و میهن و (غنای شخصیت) و (اعتماد به نفس) بخشد و آنان را در مسیر ایستادن در برابر طوفان های مهاجر و سیلابهای خانمان برانداز به مقاومت و مرزبانی و دفاع از (هویت مستقل) خویش فرا خواند؟ راستی;. دریع نیست که از چهره های افتخار آفرین خویش که (گذشته) تاریخ و علوم فرهنگی اسلامی ما را به (امروز) پیوند بدهند بیگانه باشیم. اینک باغرور و سر بلندی (داشته) های خود را در(بازارجهانی فرهنگ و اندیشه) عرضه می کنیم و دیگر آنچه را (خود) داریم از بیگانه تمنا نمی کنیم و به گوهرهای خویش می نازیم و می بالیم و در پی گم شدگان لب دریا نیستم بر این نعمت بزرگ خدای را سپاس فراوان.

سخن گفتن از تاریخ معاصر ایران حوادث و رویداد ها و تحولات و تغییرها و شرح احوال و بررسی آراء و اعمال رجال و شخصیتهای آن از جمله شهید مدرس بدون در نظر داشتن خطوط اصلی آن چه بر آن سامان حداقل از دوران تاج گذاری فتحعلی شاقاجار (1212ق) مصادف است با تشدید رقابتهای مستعمراتی دولتهای اروپایی و کشیده شدن آن به مرزهای ایران و فروافتادن کشور در دایره سیاست بین الملی و منارعات آن ناممکن می نماید.

ولادت;
سید حسن مدرس با شرح حال مختصری از خود در سن 60 سالگی بنا به خواسته یکی از روزنامه های عصر تحریر فرمود. و در همان روزنامه به چاپ رسیده است وی در سال 1287 ه.ق در قریه سرابه کچو از توابع اردستان دیده به جهان گشود. پدرش سید اسماعیل، جدش میر عبدالباقی از طایقه میر عابدین از سادات طباطبائی و در اصل از اهالی زواره اصفهان مهاجرت کرده و نزد جد پدری خود میر عبدالباقی، جهت فراگیری معلومات اولیه و کسی تربیت دینی سکونت گزید. هشت سال بدین منوال گذشت و مقارن با چهارده سالگی برحسب وصیت پیشین جد خود جهت تحصیل علوم دینی عازم اصفهان شد،

مدت سیزده سال درآن شهر سکونت نبوده و در این مدت از قریب سی نفر از استاتید ادبیات عرب، مفقول (فقه و اصول) و معقول (فلسفه) استفاده کرد. از جمله اساتید او در اصفهان، مرحوم میرزا عبدالعی هرندی، جهانگیر خان قشقائی و آخوند ملامحمد کاشانی بودند که مدرس نزد شخص نهضت منقول و نیز دو نفر اخیر علوم معقول را فراگرفت وی هر سه نفر را به ریاضت و زهد توصیف می کند. بعد از واقعه تنباکو، در سال 1272 به عتبات عالیات مهاجرت نموده، به محضر آیت الله حاج میرزا حسن شیرازی، مصدر فتوای سیاسی و حرمت تنباکو، شریف حاصل کرده محضر اکثر بزرگان آن سامان را نیز درک کرد و عمدتا از دو استاد بزرگ آن عصر ملامحمد کاظم خراسانی (اصول معروف و مولف کنایه الاصول) و آیت الله سید محمد کاظم یزدی (فقیه عالیقدر و مولف عروه الوثقی) استفاده کرد وی در این مدت از همسر و فرزندان خود دور بود. در سال 1289 که مقرر شد.

نظارت پنج نفر از علمای طراز اول بر مصوبات مجلس شورا اعمال شود، عده ای با تأیید علمای نجف انتخاب و معرفی شدند و مدرس نیز یکی از ایشان بود، مدرس پس از قبول این سمت، دریافت که دیگر احتیاجی به خانه موروثی خود در اطراف اصفهان ندارد. آنرا به ساختن حمامی برای اهالی روستای محل سکونت فرزندان خویش اختصاص داد.

در سال 1294 در پی بروز جنگ بین المللی اول و اشغال ایران توسط دول بیگانه در حالی که مدرس به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس سوم خدمت کرده قشون روسها قصد اشغال تهران را داشت. احمدشاه پیشنهاد کرد پایتخت به جای دیگری منتقل شود. اما پذیرفته نشد. سرانجام با پیشنهاد مدرس و موافقت مجلس قرار شد یک دولت سایه در کنار دولت اصلی تشکیل شود، تا پس از سقوط احتمالی دولت مرکزی زمام امور را به دست گیرد. این دولت سرانجام کابینه مهاجرت را تشکیل داد که از سوی متحدین حمایت می شد و مدرس در این دولت که ریاست آن به عهده نظام السلطنه باقی بود و جمعا هفت عضو ثابت داشت پست وزارت عدلیه را عهده دار شد. عضویت در این کابینه در آن موقعیت که اشغالگران با آن مخالف بودند، خاطرات بسیاری داشت، و چون از ابتدا دولت مذکور به این منظور تشکیل شد که در مخارج تهران به صورت سیار و بدون اقدام، منتظر احاله مسئولیت باشد، سرنوشت آن از اول با دربدری و احیانا جدال با نیروهای اشغالگر رقم زده شد.

در نتیجه پس از حرکت مهاجران به همراهی عده ای از وکلا و آزادی خواهان قشون روس ایشان را تعقیب کرد در قم کمیته دفاع ملی تشکیل شد و مدرس به عنوان یکی از چهار نفر هیأت رئیسه آن قبول مسئولیت کرد. در قریه رباط کریم نزدیک قم بین مهاجران و اشغالگران برخورد سختی روی داد، مهاجران شکست خوردند و گروهی از ایشان به تهران بازگشتند. مدرس برای جمع آوری پول و امکانات جنگی با جمعی به اصفهان رفت و بدون آنکه توفیقی حاصل کند با مشقت بسیار خود را به باقیمانده مهاجران در کرمانشاه رسانید و عضویت کابینه را که در آنجا رسمیت یافته بود رسما قبول کرد.

بعد از اقدام مهاجران و استقرار در تهران، دولت وثوق الدوله که آزدایخواهان از جمله مدرس او را با مشخص در حضرت عبدالعظیم به جای دولت صمصام السلطنه بختیاری انتخاب کرده بودند تا پریشانیها و نابسامانیهای بعد از جنگ را ترمیم کند، به مردم خیانت کرد و با همکاری نصرت الدوله و مادام الدوله در حالی که هر یک مبالغی از دولت انگلستان رشوه گرفته و قرار داد 1919 را با دولت انگلیس منعقد ساخت.

که این قرار داد سرانجام با مخالفت غالب افراد از جمله مدرس شکست خورد. دوره پنجم مجلسی در 22 بهمن 1302 گشایش یافت. زمزمه تغییر رژیم از مشروطه به جمهوری از اواخر دوره چهارم مجلس به راه افتاده بود و مدرس و یارانش که در مجلس پنجم در اقلیت بودند به این نکته توجه داشتند و از ابتدا مخالفت با اعتبار نامه ها را وسیله قرار دادند تا وقت را بگذرانند و در سال 1302 قبل از طرح مساله جمهوری در مجلس به پایان برسد در ماجرای جمهوری مدرس در مجلس سیلی خورد، اما پایان قضایا نشان داد که سیلی واقعی را رضاخان خورده است . از این جهت به انواع وسایل از جمله تظاهر به اهتمام و ارتباط با علما در تحکیم موقعیت خود کوشید و واقع غم انگیز ارسال تمثال مبارک مولای متقیان به رسم هدیه از سوی علمای نجف برای رضاخان در همین زمان صورت گرفت، مدرس و یارانش که خود را ضعیف و حریف را در طریق وصول به مقصد می دیدند چاره کار را در استیضاح دولت دیدند، و در حاشیه اقداماتی مثل مدیران جرائد در مجلس، مخالفت با حکومت و نطق مفصل و تاریخی، در مجلس و نطق حائری زاده در پی آن سرانجام در جلسه مورخ دوم اسفند 1303 برگه استیضاح را به مجلس تقدیم کردند و مدرس صحبت کوتاهی در این زمینه ایراد کرد. در ماجرای استیضاح بین مدرس و رضاخان در مقابل مجلس برخورد علنی پیش آمد.

مدرس سوانح ایام:
مدرس توسط آخوند ملامحد کاظم خراسانی و ملاعدالله مازندرانی، نامه ای مورخ سوم جمادی الاول 1328 جزو بیست نفر عالمان دینی ولایات مختلف جهت انتخاب پنج نفر به عنوان هیأت طراز اول به مجلس شورای ملی معرفی می شود، پس از چندین بار رأی گیری بالاخره در جلسه شعبان به حکم قرعه، جز و هیأت طراز اول انتخاب می گردد، در مورخ 28 ذیحجه در مجلس حاضر و 19 محرم 1329 پس از شنیدن توضیحات مسئولین امور مملکتی مبنی برموازنه مثبت تجارت ایران با روسیه برای جلوگیری از مقابله به مثل آن دولت به اتفاق امام جمعه (خویی) تلگرافی به آخوند خراسانی و مازندرانی خواستار توقف حکم تحریم روسی می شود.

مدرس در مجلس دوم:
دوره دوم قانونگذاری در تاریخ دوم ذیقعده شروع به کار کرد و در تاریخ 29 ذیحجه 1329 اندکی پس از انقضای قانون دوره دوم به پایان رسید. مدرس در 28 ذیحجه 1328 در مجلس شورای ملی حضور یافت و مراسم تحلیف را بجای آورد. اولین نطق مدرس در مجلس به تاریخ 19 محرم1329 ایراد گردید و آخرین سخنان او در جلسه علنی مجلس در تاریخ 24 دیقعده 1329 صورت پذیرفت. با استقصاء در صورت جلسات مجلس دوره دوم روشن می شود که مشارالیه در 56 جلسه به ایراد سخن و اظهار نظر و تذکر نکاتی پرداخته است. سیاحه نکات مهم مطروحه از سوی مدرس در جلسات مذکور کهنشانگر خطوط اصلی بینش تفکر و مواضع او می باشد، به شرح ذیل می توان شماره کرد.

1- برخی از ویژگیهای نماینده، قوع مقننه، حدودمجلس، التزام به قانون، و تفکیک قوا.
2- دعوت به اتحاد در غرض، و تکثیر و تقلیل نیروها و هنچنین تحمل یکدیگر و پرهیز از مبانیت که موجب فساد است.
3- تذکر این نکته که مصوبات مجلس شورای می باید محالف با شرع نباشد، نه موافق شرح.
4- دعوت به آوردن معلم خارجی در عوض فرستادن دانشجو به خارج
5- ضرورت امنیت، مالکیت و بهره مند شدن افراد از حاصل کار خود در صورتی که خواهان آبدی کشور باشند.
6- درباده روابط خارجی ایران

مدرس در مجلس سوم:
مجلس سوم پس از سه سال در روز یکشنبه، هفده محرم 1333 افتتاح و با کشیده شدن جنگ جهانی اول به ایران در روز پنجشنبه 25 ذیحجه همان سال پایان گرفت، در این دوره علی رغم کوتاهی مدت آن و تزلزل دولتها و اشتغالات دیگر مدرس از جمله امر تدریس و شرکت در جلسات، تهیه و تنظیم قانون مجازات وی در بحث لوایح و قوانین مطروحه در مجلس حضور فعال داشته و با بیان آرای و افکار خود و دفاع از قانون و منزلت آن و حقوق مردم و کشور و دفاع از افزایش عایدات و تقلیل خارج از مخالفت با:

استقراض خارجی و تمرکز اختیارات در ید واحد و تجزیه نیروی ملت و توجه دادن نمایندگان به مسائل اسامی سیاست خارج مانع از افتتاح مجلس گردید تا در غیاب مجلس با کودتای سوم اسفند 1299 مواد قرار داد مذکور را عملی سازد، پس از تثبیت رضاخان میرپنج در قدرت و کنار رفتن یکی از مهره های بازی به نام سیدضیاء الدین طباطبایی و روی کار آمدن قوام السلطنه، مجلس جهارم پس از 6 سال در تاریخ 15 شوال 1339 افتتاح شد.

ورود مدرس در مجلس چهارم مرهون تغییرات در جو سیاسی کشور بود که به دنبال سقوط دولت وثوق الدوله و پاره ای حوادث اتفاق افتاد. در غیر این صورت مقدمات به گونه ای فراهم آمده بود تا برای نمایندگان واقعی و فهیم و شجاع و آزاده و مستقل، امکان حضور در این مجلس فراهم نباشد. مجلس چهارم در تاریخ اول تیر 1300 افتتاح و پس از برگذاری 294 جلسه علنی در تاریخ 31 خرداد 1302 به کار خود پایان داد. مدرس در این دوره بسیار فعال بود و در 199 جلسه آن به اظهار نظر و رأی و ارائه پیشنهاد و ایراد سخن پرداخت.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله در وجوب و فضیلت امر به معروف و نهى از منکر و نکوهش ترک آنها در word دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در وجوب و فضیلت امر به معروف و نهى از منکر و نکوهش ترک آنها در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله در وجوب و فضیلت امر به معروف و نهى از منکر و نکوهش ترک آنها در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در وجوب و فضیلت امر به معروف و نهى از منکر و نکوهش ترک آنها در word :

دلیل به این مطلب ، بعد از اجماع امت اسلامى و عنایت عقلهاى سالم بر آن ، آیات و اخبار و آثار وارد شده است .
اما آیات ، قول خداى تعالى : (( و لتکن منکم امه یدعون الى الخیر و یاءمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و اولئک هم المفلحون . )) در آیه فوق به طور وضوح ، وجوب آمده است ، زیرا کلمه (( ((والتکن )) )) امر است و ظاهر امر ایجاب است و در این آیه توضیحى است مبنى بر این که رستگارى منوط بر آن است ، زیرا به طور حصر بیان کرده و فرموده است : (( و اولئک هم المفلحون . )) و نیز در آیه آمده است که این عمل واجب کفایى است نه واجب عینى ، زیرا وقتى که گروهى اقدام کردند، از دیگران ساقط مى گردد، چون نفرموده است که همگى امر به معروف کنید، بلکه فرموده است : ((باید جمعى از میان شما دعوت به نیکى کنند.)) بنابراین هرگاه یک فرد و یا جمعى اقدام کنند، تکلیف از دیگران برداشته شده و رستگارى از آن کسانى خواهد بود که امر به معروف کرده اند ولى اگر تمام مردم از آن خوددارى کنند ناگزیر گناه متوجه تمام کسانى است که توانایى انجام آن را داشته اند.
خداى تعالى فرموده است : (( لیسوا سواء من اهل الکتاب امه قائمه یتلون آیات اللّه آباء اللیل و هم یسجدون ، یؤ منون باللّه و الیوم الا خر و یاءمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و یسارعون فى الخیرات و اولئک من الصالحین . ))
در این آیه خداى متعال صالح بودن آنان را به صرف داشتن ایمان به خدا و روز واپسین گواهى نکرده است ، بلکه امر به معروف و نهى از منکر را نیز بر آن افزوده است .
خداى تعالى فرموده است : (( و المؤ منون و المؤ منات بعضهم اولیاء بعض یاءمرون بالمعروف و ینهون عن المنکر و یقیمون الصلوه . )) مؤ منان را به انجام امر به معروف وصف کرده است . پس کسى که امر به معروف را ترک کند از جمع مؤ منان توصیف شده در این آیه خارج است .
خداى تعالى فرموده است : (( لعن الذین کفروا من بنى اسرائیل على لسان داوود و عیسى بن مریم ذلک بما عصوا و کانوا یعتدون ، کانوا لا یتناهون عن منکر فعلوه لبئس ما کانوا یفعلون . ))
این نهایت سرزنش است ، زیرا آنان را به علت ترک ((نهى از منکر)) سزاوار لعن و نفرین دانسته است .
و خداى تعالى فرموده است : (( کنتم خیر امه اخرجت للناس تاءمرون بالمعروف و تنهون عن المنکر. ))
این سخن دلیل بر فضیلت امر به معروف است ، زیرا بیانگر آن است که ایشان بدان وسیله بهترین امت بودند.
و خداى تعالى فرماید: ععع فلما نسوا ما ذکروا انجینا الذین ینهون عن السوء و اخذنا الذین ظلموا بعذاب بئیس بما کانوا یفسقون . ))
به این ترتیب بیان کرده است که ایشان به دلیل نهى از بدى نجات یافتند. و این خود نیز دلیل بر وجوب (نهى از منکر) است .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پیادهسازی سیستم خودرودربهدرشبکه و مزایای آن در محیط شبکه هوشمند در word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیادهسازی سیستم خودرودربهدرشبکه و مزایای آن در محیط شبکه هوشمند در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیادهسازی سیستم خودرودربهدرشبکه و مزایای آن در محیط شبکه هوشمند در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیادهسازی سیستم خودرودربهدرشبکه و مزایای آن در محیط شبکه هوشمند در word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: پانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران
تعداد صفحات: 6
چکیده:
اقتصاد سازگار با محیط زیست موقعیت مناسبی برای توسعه خودروهای برقی در مقیاس گسترده را فراهم نموده است. خودروهای برقی پتانسیل افزودن مشخصههای مفیدی به شبکه برق را دارند. استفاده از این خودروها موجب ایجاد تعامل بین آنها و شبکه از طریق تزریق توان به شبکه قدرت و همچنین شارژ شدن میباشدV2G به سیستمی اطلاق میگردد که از انواع خودروهای برقی برای تأمین رزرو چرخان، سرویسهای تنظیم برق و یا کیفیت توان با شبکه قدرت در تعامل است. همچنین درآینده با استفاده از انرژیهای نو برای شارژ خودروی برقی میتوان از این منابع به عنوان منابع پشتیبان و رزرو نیز بهره گرفت. بنابراین خودروی برقی از یکسو سطح رفاه اجتماعی را بهبود می بخشد و از سوی دیگر مقرون به صرفه است.هدف این مقاله تعیین رویه عملکرد و مدیریت برای خودروهای برقی است. مطالعه حاضر بر رویV2G مفاهیم، عملکردها و پیش زمینه خودروی برقی تمرکز میکند. به عنوان مثال از طریق تأمین رزرو چرخان یا کاهش نیاز به راه اندازی واحدهای نیروگاهی جدید مزایایی را برای شبکه قدرت دربردارد. اگر از دیدگاه مالکان خودروی برقی به موضوع نگاه کنیم، فروشبرق به شبکه در ساعات پیک مصرف به قیمت بالا و شارژ خودرو در ساعات کمباری با قیمت برق کمتر موجب بهره اقتصادی و درآمدزایی خواهدشد. از لحاظ زیستمحیطی خودروهای برقی هم آلودگی صوتی و هم آلودگی آب و هوایی کمتری نسبت به خودروهای معمولی دارد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تأثیر مهارت های ارتباطی بر بازاریابی داخلی و رابطه آن با اثربخشی سازمانمطالعه موردی: هتل های پنچ ستاره ایران در word دارای 19 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر مهارت های ارتباطی بر بازاریابی داخلی و رابطه آن با اثربخشی سازمانمطالعه موردی: هتل های پنچ ستاره ایران در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر مهارت های ارتباطی بر بازاریابی داخلی و رابطه آن با اثربخشی سازمانمطالعه موردی: هتل های پنچ ستاره ایران در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر مهارت های ارتباطی بر بازاریابی داخلی و رابطه آن با اثربخشی سازمانمطالعه موردی: هتل های پنچ ستاره ایران در word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی توریسم و گردشگری سبز
تعداد صفحات: 19
چکیده:
امروزه از مهم ترین عوامل برای سازمان های خدماتی به ویژه در صنعت توریسم، کیفیت خدمات است تا از این طریق بتوانند مشتریان خود را حفظ کرده و مشتریان جدید جذب نمایند. این پژوهش به بررسی تأثیر مهارت های ارتباطی بر بازاریابی داخلی و تأثیر آن بر اثربخشی سازمانی می پردازد. بدین منظور به جمع آوری اطلاعات از طریق پرسشنامه پرداخته شد. پس از جمع آوری داده ها، تجزیه و تحلیل آن ها به روش ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چندگانه همزمان با استفاده از نرم افزار SPSS-20 و LISREL-8.8 انجام شد. به منظور تبیین روابط علی متغیرهای مستقل با میزان اثربخشی سازمانی نیز از روش تحلیل مسیر استفاده شده است. در نتایج به دست آمده مشاهده شد مهارت شنود اثر مثبت و معنی داری در پیشگویی بازاریابی داخلی و همچنین اثربخشی سازمانی دارد. سطح 0/044 – RMSEA در مدل تحلیل مسیر، بیانگر برازش مناسب مدل تحقیق می باشد و نتیجه آزمون مجذور کای نشانگر هماهنگ بودن مدل با واقعیت تجربی است. مقادیر t در مدل غیراستاندارد برای بازاریابی داخلی و اثربخشی سازمانی برابر 6/40 مهارت شنود و بازاریابی داخلی 2/23 و مهارت کلامی و بازاریابی داخلی برابر 2/29 محاسبه شده است که در مدل تحلیل مسیر رابطه این متغیرها معنی دار بود.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مسیریابی در شبکه‌های کامپیوتری بر مبنای الگوریتم کلونی Antnet در word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مسیریابی در شبکه‌های کامپیوتری بر مبنای الگوریتم کلونی Antnet در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مسیریابی در شبکه‌های کامپیوتری بر مبنای الگوریتم کلونی Antnet در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مسیریابی در شبکه‌های کامپیوتری بر مبنای الگوریتم کلونی Antnet در word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: همایش منطقه ای علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیورتر و فناوری اطلاعات
تعداد صفحات: 10
چکیده:
تنوع زیادی در پروتکل ها و الگوریتم های مسیریابی برای ارتباطات شبکه ای وجود دارد. در مسیریابی سنتی جداول مسیریابی به واسطه تبادل اطلاعات مسیریابی بین مسیریابها به روز می شوند. امروزه با تقلید از رفتار اکتشافی کلونی مورچه ها ،الگوریتم هایی ارائه می شوند که از عامل های موبایل در مسیریابی شبکه ها استفاده می کنند. هوش جمعی به عنوان اساس این سری جدید از الگوریتم هاست که از رفتار اجتماعی حشراتی که بصورت جمعی زندگی می کنند الهام گرفته اند. این الگوریتم های مسیریابی بر اساس مفاهیم سیستم های چندعامله پیشنهاد شده اند و بصورت قدم به قدم و بر اساس خاصیت Stigmergic در کلونی مورچه ها انجام می شوند. یکی از این الگوریتم ها، الگوریتم Antnet است که در مقایسه با روشهای قبلی دارای کارایی بهتری در واکنش نسبت به تغییرات شبکه می باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ادغام ویژگیهای مبتنی برالگوی دودویی محلی و تبدیل گسسته کسینوسی محلی درسیستم های تایید چهره در word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ادغام ویژگیهای مبتنی برالگوی دودویی محلی و تبدیل گسسته کسینوسی محلی درسیستم های تایید چهره در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ادغام ویژگیهای مبتنی برالگوی دودویی محلی و تبدیل گسسته کسینوسی محلی درسیستم های تایید چهره در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ادغام ویژگیهای مبتنی برالگوی دودویی محلی و تبدیل گسسته کسینوسی محلی درسیستم های تایید چهره در word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: نوزدهمین کنفرانس مهندسی برق ایران

تعداد صفحات: 6

چکیده:

تغییرات نورپردازی محیطو حالت چهره از جمله عوامل موثربرکیفیت عملکرد سیستمهای بازشناسی چهره است درهمین ارتباط فرایند استخراج ویژگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که برعملکرد سایرقسمت های سیستم بازشناسی و تایید چهره تاثیر بسزایی دارد دراین مقاله نشان داده شد هاست که با ترکیب دو الگوریتم توصیف کننده محلی چهره درمرحله ویژگی الگوی دودویی محلی و تبدیل گسسته کسینوسی محلی کارایی سیستم تاییدچهره بطور قابل توجهی افزایش می یابد با توجه به ابعاد بالای ویژگیها از آنالیز مولفه های اساسی نیز برای کاهش ابعاد استفاده شد هاست آزمایشهای انجام شده برروی پایگاه داده XM2VTS نشان دهنده آن است که با ادغام ویژگیهای مورد اشاره متوسط خطای سیستم نسبت به بهترین نتیجه حاصله از اعمال این الگوریتم ها به میزان 37/7 درصد کاهش می یابد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله سنتز و مشخصه یابی نانوفروسیال اکسید آهن پوشش داده شده با سیلیس و طلا برای درمان تومور به روش لیزر – هایپرترمیا در word دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنتز و مشخصه یابی نانوفروسیال اکسید آهن پوشش داده شده با سیلیس و طلا برای درمان تومور به روش لیزر – هایپرترمیا در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنتز و مشخصه یابی نانوفروسیال اکسید آهن پوشش داده شده با سیلیس و طلا برای درمان تومور به روش لیزر – هایپرترمیا در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنتز و مشخصه یابی نانوفروسیال اکسید آهن پوشش داده شده با سیلیس و طلا برای درمان تومور به روش لیزر – هایپرترمیا در word :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: شانزدهمین کنفرانس مهندسی پزشکی ایران

تعداد صفحات: 4

چکیده:

نانوذرات چندکاره با ساختار هسته – پوسته ای کنترل شده ساخته شد. در ابتدا یک سوسپانسیون از مگنتیت (Fe3O4) به روش هم رسوبی تهیه شد. نانوذرات مگنتیت پایدار شده حاصل با لایه ای از سیلیس و به روش استوبر با هیدرولیز و تراکم تترااتیل اورتوسیلیکات (TEOS) دردمای اتاق پوشش داده شد. نانوذرات طلا به روش بیکر تهیه گردید. سطح لایه سیلیس با افزودن عامل واسطه، آمین دار شده و تحت هم زدن به طور آهسته به محلول نانوذرات طلا اضافه شد. سپس فرمالدهید به صور قطره ای به محلول کلوییدی اضافه گردید. اندازه، ساختار و ترکیب شیمیایی آنها توسط میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM) تعیین گردید. نتایج پراش اشعه ایکس (XRD) نشان داد که فازهای موجود در نانوذرات بدون پوشش و پوشش دار مربوط به ساختار مگنتیت می باشد. حضور عوامل واسطه با طیف سنجی تبدیل فوریه ثابت گردید. مشخصه های نانوذرات نظیر سطح ویژه (BET) مورفولوژی (SEM) نیز بررسی گردیدند. تحت شرایط بهینه، نانوذرات کامپوزیتی تهیه شده دارای مشخصه تک پراکندی و پاسخ مغناطیسی سریع می باشند. وجود این مشخصه ها به منظور کاربرد نانوذرات مذکور در حوزه مهندسی پزشکی ضروری است.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Perspective Rectification and Skew correction incameraدرbased Farsi Document Images در word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Perspective Rectification and Skew correction incameraدرbased Farsi Document Images در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Perspective Rectification and Skew correction incameraدرbased Farsi Document Images در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Perspective Rectification and Skew correction incameraدرbased Farsi Document Images در word :

سال انتشار: 1390

محل انتشار: هفتمین کنفرانس ماشین بینایی و پردازش تصویر

تعداد صفحات: 5

چکیده:

Most of the existing algorithms in rectification ofgeometric distortions in document images are for Latin texts. Thesealgorithms are time consuming and show error for the skew anglesgreater than 40 degrees. Also they can’t remove both skew andperspective simultaneously. In this paper, we propose an algorithmthat rectifies perspective and skew in Farsi document images in awide range of angles with an acceptable accuracy. The proposedalgorithm is applied in gray-scale images. First, we use a localthresholding method to extract the binary image adaptively fromthe degraded gray-scale document image. Then, skew angle of theimage is detected and it is rectified by rotation. Finally, we correctperspective in skewed document image with perspectivetransformation. The proposed algorithm can be applied in Latinand Farsi document images with any skew angles and perspectivedistortions. The experimental results confirm the effectiveness ofthe proposed method.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله آنالیز پایداری چاه در دو روشحفاری تحتتعادلی و حفاری بالای تعادلی (مطالعه موردی: یکی از چاه های سازند آسماری میدان اهواز) در word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آنالیز پایداری چاه در دو روشحفاری تحتتعادلی و حفاری بالای تعادلی (مطالعه موردی: یکی از چاه های سازند آسماری میدان اهواز) در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز پایداری چاه در دو روشحفاری تحتتعادلی و حفاری بالای تعادلی (مطالعه موردی: یکی از چاه های سازند آسماری میدان اهواز) در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آنالیز پایداری چاه در دو روشحفاری تحتتعادلی و حفاری بالای تعادلی (مطالعه موردی: یکی از چاه های سازند آسماری میدان اهواز) در word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: هشتمین همایش انجمن زمین شناسی مهندسی و محیط زیست ایران
تعداد صفحات: 9
چکیده:
زمانی که چاهی در مخزن هیدروکربنی حفر می شود توزیع تنشها برجا بر هم می خورد. این تغییرات توزیع تنشها باعثآسیبدردیواره چاه می گردد. در صنعت نفتحفر چاه ها به دو روشحفار بالا تعادل و تحت تعادل صورت میگیرد. در این مقاله آنالیز پایدار یکی از چاه ها سازند آسمار را با استفاده از نرم افزارFLACدر هر دو روشحفار مورد بررسی قرار داریم. در ادامه مقدارحداکثر جابجایی در جهتافقی و قائم , میزان تنشدر راستا محور ها افقی و قائم و همچنین مقادیر تنشها اصلی حداکثر و حداقل بدستآمد. نتایج بدستآمده نشان داد که پایدار چاه در حفار به روشبالا تعادل بیشاز روشتحت تعادل است


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • علی محمدی
دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | دانلود رایگان فایل |