ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی اثرات حمل و نقل ریلی و جاده ای در گرمایش جهانی در word دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات حمل و نقل ریلی و جاده ای در گرمایش جهانی در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات حمل و نقل ریلی و جاده ای در گرمایش جهانی در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات حمل و نقل ریلی و جاده ای در گرمایش جهانی در word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: دوازدهمین همایش بین المللی حمل و نقل ریلی

تعداد صفحات: 28

نویسنده(ها):

زهرا عابدی – دکتری اقتصاد ، استادیار و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و ت
منا سادات آقا سید جعفر نظیری – کارشناس ارشد اقتصاد محیط زیست
ثنا کنعانی مقدم – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت شهری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و ت

چکیده:

یکی از شاخص های اصلی توسعه اقتصادی کشورها رشد و توسعه صنعت حمل و نقل می باشد. امروزه نقش حمل و نقل در توسعه پایدار بسیار روشن و انکار ناپذیر است. از آنجائیکه بشر وضعیت جو زمین را تغییر می دهد علت اصلی تغییر آب و هوا را نی توان رشد جمعیت و پشرفت فناوری و در نتیجهافزایش تقاضای جامعه برای حاملهای انرژی دانست که در قرن اخیر بیش از 41% در سال رشد داشته است. میزان تولید سالانه گار دی اکسید کربن که در ابنداری هزاره سوم 42 گیگا تن در سال بود در سال 2050 به 85 گیگا تن در سال خواهد رسید. دو سوم مجموع گارهای گلخاه ای تولید شده نتیجه فعالیت ها و تقاضای روز افزون بشر برای تولید و مصرف انرژی می باشد. با وجودیکه شهرها فقط 0/4 درصد سطح زمین را به خود تخصیص می دهند ولی 80 درصد گارهای آآلاینده و مخرب اقلیم را تولید می کنند. از میان آلاینده های موثر بر محیط زیست ، نقش بخش حمل و نقل درتاثیراتی که بر محیط زیست دارد بسیار قابل توجه می باشد. بخش حمل و نقل 25% دی اکسید کربن (co2) را در جهان تولید می نماید که حدود 80% تا 90% آن به وسیاه حمل ونقل بخش جاده ای تولید میشود و تنها 2% آن از طریق بخش حمل و نقل ریلی تولید می گردد. میزان انتشار گارهای آلاینده و گلخنه ای و سهم هریم از بخش های مصرف کننده انرژی در انتشار این گازها در سال 1387 نشانگر این است که بخش حمل و نقل با تولید 49 درصد از کل انتشار nox درصد co، 48 درصد n2oو 78 درصد از ذرات معلق دارای بیشترین مقدار انتشار انواع گازها در مسان سایر بخشهای مصرف کننده انرژی کشور می باشد. بخش حمل ونقل بیشترین مصرف دو فرآورده اصلی ینزین و نفت گاز را به خود اختصاص داده است به طوری که در سال 1387 مقدار 717 میلیون لیتر بنزین و مقدار 925 میلیون لیتر گازوئیل روزانه در این بخش به مصرف رسیده است. در پی آن هزینه اجتماعی وارده در زیر یخش جاده ای به مراتب بیشتز ار ریلی می باشد. در این زاستا سهم حمل و نقل ریلی در مقایسه با حمل و نقل جاده ای بسیار ناچیز یوده و اثرات آلوده کنندگی حکل و نقل ریلی نسبت به حمل و نقل جاده ای حدود 1/10 می باشد.


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۲۷
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | دانلود رایگان فایل |