ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

ایران داکیومنت

دنلود رایگان پایان نامه

  • ۰
  • ۰

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش ورابطه بین هوش چندگانه یادگیرندگان وموفقیت در یادگیری زبان دوم(زبان انگلیسی در word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش ورابطه بین هوش چندگانه یادگیرندگان وموفقیت در یادگیری زبان دوم(زبان انگلیسی در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش ورابطه بین هوش چندگانه یادگیرندگان وموفقیت در یادگیری زبان دوم(زبان انگلیسی در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش ورابطه بین هوش چندگانه یادگیرندگان وموفقیت در یادگیری زبان دوم(زبان انگلیسی در word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین کنفرانس ملی آموزش زبان انگلیسی، ادبیات و مترجمی
تعداد صفحات: 6
نویسنده(ها):
بابک مهین پو – دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان همدان

چکیده:
یکی از نیاز های ضروری بشر که می تواند ضامن کامیابی و موفقیت در عرصه های مختلف زندگی باشد همانا مولفه هوش می باشد یادگیرندگان امروز دارای توانمندی های مختلفی در زمینه یادگیری می باشند بطوری که کلاس ها و محیط های سنتی یادهی –یادگیری دیگر پاسخگوی یادگیری بویزه یادگیری زبان دوم نخواهند بود . یادگیری زبان دوم ورود به دنیای بی پایان ناشناخته ها است که قدم گذاشتن در ان نیازمند داشتن یک سری از عوامل مهم می باشدیکی از این عوامل هوش است در حقیقت پرورش هوش و یادگیر ی آن بستر مناسب را برای یادگیرندگان و مواجه شدن با با مسایل مختلف اجتماعی ، فرهنگی وارتباطی را فراهم می کند. امروز یادگیرنده زبان دوم نیازمند تعامل با افراد ودرک روابط انسانی در محیط های یادگیری است تا بتواند با تفکر وهوشمندی مفاهیم زبانی را ازیک زبان به زبان دیگر انتقال دهد وبا افراد غیرهم زبان خود به تعامل بپردازد .در هزاره سوم میلادی وعصر جهانی شدن هوش به عنوان یک مولفه قابل یادگیری نقش بسیار مهمی در یادگیری زبان دوم بازی می کند و یادگیرندگانی موفق هستند که بتوانند آن را فرا گرفته و در یادگیری زبان دوم به کار گیرند. با توجه به اهمیت این موضوع، پژوهشگر نظریه هوش چندگانه هوارد گاردنررا به عنوان یکی از اصلی ترین نظریه های هوش به عنوان پژوهش انتخاب کرده است وبه بررسی نقش آن در موفقیت ویادگیری زبان دوم ( زبان انگلیسی ) و دوفاکتور مهم زبان(گرامر و نوشتن ) در سطح آکادمیک پرداخته است .هدف: نقش وبررسی هوش چندگانه یادگیرندگان در یادگیری زبان دوم می باشد روش کار :120 دانشجو دانشگاه علمی کاربردی همدان در این پژوهش شرکت کردند، و انتخاب آنان به صورت تصادفی بوده است ابزار مورد استفاده در این پژوهش پرسش نامه هوش چندگانه دیوید لایر (2002) بوده است که برای ارزیابی وسنجش جنبه های مختلف هوش مورد استفاده قرارگرفته است . تحقیقق از نوع همبستگی می باشد وازآمار توصیفی واستنباطی ، آزمون t نمونه مستقل و تجزیه و تحلیل یک طرفه واریانس (ANOVA) ونرم افزار spss برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج نشان داد که بین برخی از مولفه های هوش و یادگیری زبان دوم ( انگلیسی ) رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد


برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
  • ۹۵/۰۷/۲۵
  • علی محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دانشجو | مرکز دانلود | پایانامه دانشجویی | جزوه های درسی | دانلود فایل ورد و پاورپوینت | پایان نامه ها | دانلود رایگان فایل |