
مقاله اهمیت و نقش مدیریت دانش مشتری در کارائی و اثر بخشی سازمانی در word دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اهمیت و نقش مدیریت دانش مشتری در کارائی و اثر بخشی سازمانی در word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت و نقش مدیریت دانش مشتری در کارائی و اثر بخشی سازمانی در word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اهمیت و نقش مدیریت دانش مشتری در کارائی و اثر بخشی سازمانی در word :
سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
تعداد صفحات: 14
نویسنده(ها):
محمد حسین یار احمد زهی – استادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه دریانوردی و علوم دریائی چابهار
سنا جاوید – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان
شهرزاد بزی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات پردیس دانشگاه سیستان و بلوچستان
چکیده:
سازمان های امروزی با چالش های زیادی روبرو هستند که یکی از مهم ترین آنها دستیابی به شایستگی ها و سطح بلوغ مناسب در زمینه مدیریت دانش مشتری می باشد. در عصر حاضر دانش بعنوان یک عنصر کلیدی رقابتی شمرده می شود که برای حضور موفق در بازار نیاز است تا جزء مهم دیگری بنام دانش مشتری را مد نظر قرار دهد. مدیریت مشتری نکات جدید استراتژی کسب و کار مدرن را نشان می دهد. در حقیقت فرایندهای مدیرت مشتری )انتخاب مشتری، جذب مشتری، حفظ مشتری و رشد داد و ستد با مشتری( جزئی از استراتژی های سازمان ها قرار گرفته اند. سیستم مدیریت دانش سیستم مهمی است که به طور روز افزونی در سازمان ها در حال گسترش است. تعریف آلن رادینگ از مدیریت دانش: شیوه شناسایی، در اختیار گرفتن، سازماندهی و پردازش اطلاعات جهت خلق دانش می باشد، که پس از آن توزیع می شود تا برای خلق دانش بیشتر، کار گرفته شود [6] . در این مقاله در ابتدا به همبستگی میان قابلیت ها و هر یک از فرایند های مدیریت دانش مشتری پرداخته شده و در ادامه به بررسی تاثیر آنها بر کارائی و اثربخشی سازمانی در یک مطالعه میدانی می پردازیم.لذا با انجام مطالعات ای چنینی و آگاه ساختن مدیران و کارکنان سازمان ها درباره میزان اهمیت و تاثیر گذاری مدیریت دانش مشتری،آنها را ناگذیر به سنجش سطح بلوغ مدیریت دانش مشتری،ایجاد زیر ساخت های لازم،فرهنگ سازی و آموزش و در نهایت بکارگیری آن می نمائیم

- ۹۵/۰۷/۱۷